maandag 27 juni 2011

Niks te vertellen......

Er zijn van die dagen
dan gebeurt er zoveel.....
dan heb je helemaal niks meer te vertellen.
Dus houd ik nu even mijn mond.
Het kan trouwens totaal geen kwaad om eens een poosje zwijgend in je hangmat te liggen.
Integendeel.

DUS.
Meld je morgen op je werk gewoon ziek.
Neem een zacht kleedje mee en een fles water.
Laat ook je mobiel thuis!
Zoek een mooie, afgelegen, stille schaduwplek op en ga liggen.
Blijf de hele dag liggen.
Eventueel alleen overeind komen als je moet plassen.

Wat je dat oplevert?
Voel zelf maar.







5 opmerkingen:

Anoniem zei

O, Peet, is dit telepathie???
Deze dagen denk ik juist hoofdschuddend waarom een mens toch zoveel moet/wil! Die dag lekker niksen is toch zo moeilijk te plannen in je leven!

Dat het effect groots zal zijn kan ik me heel goed voorstellen. En vooruit, hoe ouder je wordt, hoe meer recht je hebt op zulke dagen. Geniet ervan en droom dat alles goed is....

Katrien zei

Dankjewel Beppe Peetje,
IK DOE HET.

antje zei

ja beppe Peet,
Als je zulke berichtjes stuurt en vervolgens zie ik zo'n duidelijk recept bij die heerlijke taart dan kan ik nog niet gaan luieren.
Eerst weer aan het werk dus, taart bakken en vruchten opscharrelen en dan uiteindelijk met de taart in de hangmat.

Sjoukje zei

Een hele nuttige en fijne tip, beppe Peet! Ik wacht nu eerst nog even een Mooi-Weerdag af.

Aukje zei

...en een onverwacht regenbuitje (zéér plaatselijk), doet óók wonderen, zo heb ik me laten vertellen.