vrijdag 10 juni 2011

8 jaar.

Morgen, 11 juni, is het 8 jaar geleden dat oudste beppesizzerke werd geboren.
Nu heeft ze inmiddels een broer en een zusje.
Van de familie krijgt ze PAARDRIJLES als verjaarscadeau.
Dat was en is haar grootste wens.
De kleding is al aangeschaft en de jongedame is er helemaal klaar voor!

Een dag of wat na haar geboorte had het koor Femmes Vocales, waar ik toen in meezong, haar eerste optreden.
Binnenkort, op 26 juni, geeft datzelfde koor haar zoveelste concert.

Ik zing niet meer mee, maar ik ga wel luisteren.

Na 8 jaar zingen ben ik gaan schilderen.


 De schildersgroep van De Meldij, waar ik 'bij hoor', exposeert vanaf nu tot in oktober bij Galerie Hummel in Haulerwijk.


Ja mensen, de wegen des Heren zijn wonderbaar.

Tot slot: 
Wie zich op tweede Pinksterdag verveelt: Hummel is open en hier kun je nog GRATIS van kunst genieten!!!!!!




7 opmerkingen:

Apestutsje zei

Wauw! Wat mooi, jouw schilderij. En gefeliciteerd met beppesizzerkes jierdei.

Froukje zei

Wat is De Meldij????

Odette zei

Van Harte Gefeliciteerd met jullie pake en beppesizzerke.
Alweer 8 jaar, wat gaat de tijd snel.
Bedankt voor de mooie kaart van de geboorte van ons kleinkind Jennifer. Het is natuurlijk de mooister baby, maar daar weet je alles van. Een mooie dag toegewenst.

Groetsje Odette

Beppe Peetje zei

De Meldij is het Centrum voor de Kunsten in Drachten.

lammy zei

gefeliciteerd met je OUDSTE kleinkind. Onze JONGSTE viert dinsdag alweer haar 5 de verjaardag. De tijd gaat wel erg snel tegenwoordig.
Wat is je schilderij prachtig , hangt er ook heel mooi vind ik. Laat iedereen maar gauw gaan kijken in Haulerwijk.

lammy zei

gefeliciteerd met je OUDSTE kleinkind. Onze JONGSTE viert dinsdag alweer haar 5 de verjaardag. De tijd gaat wel erg snel tegenwoordig.
Wat is je schilderij prachtig , hangt er ook heel mooi vind ik. Laat iedereen maar gauw gaan kijken in Haulerwijk.

Mieke zei

Mooi schilderij, Peet, de wegen des Dames zijn pas wonderbaar!
Van harte gefeliciteerd met oudste beppesizzerke, zeg nog wel even streng dat ze niet van het paard af mag vallen.