zaterdag 18 juni 2011

Tirza boft en beppe ook.

Dit jurkje raakte ik maar niet kwijt.
Ik ben er zelf nogal trots op (!!!) en dan komt het hard aan voor Beppe Peetje als niemand het wil kopen.
Het probleem is vermoedelijk de maat.
Er staat in: 68.
Kinderen van deze lengte kunnen over het algemeen nog niet lopen.
En in zo'n jurk kruipt het helemaal niet lekkker.

Dus conludeerden de meeste ouders: te klein voor mijn kind.

Afgelopen week zag ik het jurkje weer in de doos liggen en dacht aan Tirza.
Die heeft weliswaar maat 80, maar ze is erg tenger.
En de jurk heeft verstelbare bandjes.

Gisteravond gingen we op de kleinkinderen passen .
Op het laatste moment propte ik de jurk in mijn
nifelmandje-om-mee-te-nemen
en.....................................................................
Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Volgens Afke is de jurk maat 74.
Dat is wat ik ook denk.

Nu blijft ie voorlopig in de familie
Ook wel weer leuk.



3 opmerkingen:

Annemarie zei

Geweldige jurk! Gelukkig dat ie nooit verkocht is!

Hannie zei

Wat een skatsje!

Ingrid zei

Van zo'n mooi jurkje fleur ik helemaal op!