dinsdag 7 juni 2011

Twee keer 50 cent

Vijftig cent in de Kringloopwinkel, deze mooie, 30 cm grote  haas.
Het lijkt me een vrolijk kereltje.
 Ik heb hem onmiddellijk geadopteerd als splinternieuwe tuinbewoner.
Morgen gauw een plekje voor hem zoeken.

Verhip, het is een meisje!!!!!
Ik zie nu pas dat ze een rokje draagt. ................
Maakt allemaal niks uit.

Ik heb daar nog wat gekocht voor 50 cent.
Maat 80.
Voor Tirrie.

En ik zag in diezelfde kringloopwinkel tussen het serviesgoed een geblondeerde vrouw lopen met heel lang haar en een kalende kruin.

Dat wordt eng dromen vannacht.



8 opmerkingen:

Apestutsje zei

Die Kringloopwinkel ken ik. Geweldig!

Wilma zei

Prachtige spullen aangeschaft!
Daar kun je beter van dromen dan van kalende kruinen....

Hermien zei

Het wordt wel beregezellig bij jullie in de tuin, Beppe Peetje!

Afke zei

Gelukkig heeft beppe nog een volle bos... ;-)
xx

Erica zei

Die haas is gaaf, zeg! Eigenljk moet je er een stuk of wat van hebben en als groepje onder de struiken neerzetten.

Katrien zei

Wat een leuk blog is dit!!!!!

Carolien zei

Die afbeelding van de twee dames, heb je die zelf getekend?

Ans zei

Wat een vrolijke illustratie heb je je blog gegeven!