zondag 4 september 2011

Nee !

Texel, 26 augustus, 2 dagen voordat ze 2 werd.

Onze Tirza, die bij haar geboorte zo klein was, dat je je afvroeg: kan dat minidingetje echt leven?
Werkt alles wel goed?
Ja, het werkte toen.
En het werkt nu beter dan ooit.
Wie goeie ogen heeft ziet op de foto een rood/roze lapje liggen.
Dat is ze.  
Boos.
Woest.
Vader zit op veilige afstand rustig te wachten tot de bui over is.
De natuur van Texel is schitterend.
Dat scheelt.
En wat Tirza betreft:
HET IS EEN FASE
Zeggen ze.

PS Hier moest ik aan denken toen ik DIT  las........................


11 opmerkingen:

Apestutsje zei

Tjaaaa...... elke levensfase heeft zo haar leukigheden....

Wilma zei

Schitterend, die foto! Dat kleine roze stipje dat zoveel kracht heeft!

Irene zei

Jammer dat je meteen wordt opgenomen als je als volwassene zoiets uithaalt!!!!

Wietske zei

Prachtig om te lezen. De foto's zijn ook erg mooi!

Trienke zei

Oeiiiiiiii, wat is dit leuk om naar te kijken. En...laten we eerlijk wezen: zo herkenbaar. Ik heb respect voor de geduldige vader.

Froukje zei

Geweldig idee om dit vast te leggen. Bewaren voor Tirza!

Ankie zei

Nou, spirit heeft ze voldoende, die kleine!

Mieke zei

Ik probeer al 10 minuten een reactie te plaatsen. Het wil maar niet lukken.
Ik heb genoten van dit verhaal!
Ga zo door.

Astrid zei

Er komen allerlei herinneringen boven bij het zien van dit avontuur op Texel. Nu lach ik erom, maar toen.... BRRRRRRR
Ter geruststelling: het is inderdaad een fase.
Waarschuwing: er volgen er meer.

Karin zei

Volgens mij een geweldige vader!

Annemiek zei

Haha, ze passen wel goed bij elkaar, Moos en Tirza ;o))