woensdag 14 september 2011

5 ontdekkingen in 1 week!

Deze week heb ik ontdekt dat:
er een appel bestaat die 'Zijden hemdje' heet.......

dat mijn oudste beppesizzerke al heel goed op de pc kan tekenen....

dat de schoenen, die een paar jaar geleden op Terschelling aanspoelden en ik daar voor 5 euro heb gekocht toch wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel lekker hardlopen.

dat die klierige woelmuizen nog steeds elke dag ons erf teisteren..
en dat al sinds dit voorjaar !!
GRRRRRRR!!!!!!!

 dat ik het Zevenblad heb OVERMEESTERD !!!!!
Vernietigd!!!!!  Weggevaagd!!!!!
(op een enkelingetje na, maar die krijg ik ook nog wel..)


8 opmerkingen:

lammy zei

Wij hebben ook een zijden hemdje in onze boomgaard !! Hoort thuis in deze streek trouwens zevenblad volgens mij ook !!!
Toch ben ik een beetje jaloers.

Apestutsje zei

Houden die woelmuizen geen winterslaap? Dan ben je van ze af.

Niesjen zei

Wat een ontdekkingen, maar ik wil je feliciteren met het overmeesteren van het zevenblad!!!!
Geweldig dat je vele uitroeipogingen resultaat hebben gehad!!!
Zo zie je maar weer dat de doorzetter wint!!

Beppe Peetje zei

Als dat zo is : ze worden in het voorjaar gewoon weer wakker en dan hebben ze zich op zijn minst VERDUBBELD!!!!

Marjan zei

Ook gefeliciteerd met zo'n talentvol beppesizzerke!

Niesjen zei

Ik bedoelde dat jij de doorzetter bent!!!!

Karla zei

Dapper dat je HARDloopt!!!!!! Op zulke schoenen moet dat een GENOT zijn.

Peetje zei

Nou...Karla...... genot............daar versta ik toch iets anders onder. Wel een tevreden gevoel. Achteraf.