donderdag 8 maart 2012

DWARS!!!!!!

Dit boekje heb ik aangeschaft in 1976.
Voor onze dochters, toen 2 en 5 jaar.
Het is letterlijk kapot (voor)gelezen!
Het kan niet anders, of Gunilla Wolde is nooi helemaal volwassen geworden.
Gelukkig maar.
Daarom kon ze zulke herkenbare peuter- en kleuterverhalen bedenken!
Jarenlang was onze Tilly uit de boekhandels verdwenen.
SPOORLOOS.
Maar NU:
Wie hebben we hier?
Tilly is herboren en heeft een trendy naam gekregen.
EMMA.
Woeste Emma


En dit........
Haal dit peutergeestverrijkende boek in huis, mensen
en geef het cadeau aan de eerste de beste jarige hummel, die op je pad komt.


Ik kijk vol verwachting uit naar
Emma nei de toskedokter.........




3 opmerkingen:

Ingrid zei

Geweldig!!!Ik ga het boekje aanschaffen voor mijn zoete nichtje.

Brechtje zei

Die ken ik!!!!!! Nog van toen ik klein was.
Ik was gek op Tilly!

Erna zei

Ik ook! Wij hadden: Tilly en de stofzuiger. Ook zo'n prachtboekje.