zondag 4 maart 2012

Alles gaat gewoon door.

Hoewel ik vandaag een heleboel tijd binnenshuis NUTTIG heb besteed (zie o.a. hierboven), gaat BUITEN alles gewoon door!
Er komen steeds meer crocussen en het daslook spuit op de
 gekste plekken de grond uit!
De vogels maken een drukte van belang en ik zag al een wijngaardslak, die ontwaakt was uit zijn winterslaap.

Maar binnen, op de vensterbank is ook al het één en ander gebeurd.
Wie heel goed kijkt, ziet piepkleine, groene dingetje uit de potaarde naar boven komen.
Dat wordt STEVIA rebaudiana!!!!
Heel spannend!!!!
Je schijnt er lekkere thee van te kunnen zetten.
Als het zover is, laat ik dat weten!


8 opmerkingen:

Anoniem zei

Doen jullie ook iets met "vergeten groenten"?
Vandaag pastinaken gegeten, uit A'dam...
Lekker!

Trui

Anoniem zei

Altijd fijn om je te lezen..

Met een gevoel alsof "geluk heel gewoon is. "


Tjitte

Anoniem zei

Bisto ek sa bliid dat alles wer útrint? Ik ha de heule wike middeis yn de tún west.
It is echt skilderjen mei in harkje!
Gr. Fokje

Heleen zei

Je hebt er zin in, Beppe Peetje!
Ik ook.

Anoniem zei

mmm, honingkruid is heerlijk, als suikervervanger bijvoorbeeld. Ook lekker om gewoon op te kauwen, terwijl je in de tuin werkt. Doe ik altijd ;o)

sa moai, dat foarjier! ik kin net wachte!

BLOGbeheerder Petra de Jong zei

Ik ek net, Greetje. Dêrom set ik sels reade koweblomkes út de winkel yn é tún!!!!

Ankie zei

Je kunt Stevia ook als zoetstof kopen. Is dat dezelfde als die op de foto?

Zem zei

Die stevia vind ik wel spannend. Ben benieuwd naar je ervaringen ermee.
Het voorjaar komt, maar het was vandaag weer zo koud.