vrijdag 7 oktober 2011

Kinderarbeid

Nog maar 8 jaar oud en ik heb er al huishoudelijk profijt van.
Alle ramen buitenom gelapt, terwijl broertje vakkundig de tuinslang bediende .
Het liefste had ze groene zeep gebruikt, maar dat kon ik nog net tegenhouden.
Zoals het er nu naar uitziet hoef ik voorlopig geen thuiszorgers over de vloer.
Momenteel is het nog een kwestie van stagelopen, maar dat wordt snel anders.
Zodra er fouten worden gemaakt, dreig ik met de zak van Sinterklaas.
Dat is niks te vroeg, want de chocoladeletters staan al weer twee weken in de winkel.

4 opmerkingen:

Baukje zei

Zo!!!!
Dat is nog een straffe taal.
Pas maar op Beppe Peetje, dat d ekinderbescherming dit niet leest.:-)

Wendy zei

Goed idee!Zo'n vlijtig beppesizzerke spaart weer een interieurversorgster uit!

Alie K. zei

Foei, foei, Beppe om nu al te spreken over die goede man. Ik zou wel een actie willen starten dat die goede man pas na 11 november komt!!!! Ik zal wel ouderwets zijn. Onze kleinkinderen moesten nu al notabene voor de werkgever van de schoonzoon een verlanglijstje insturen. ZIJN ZE NU ALLEMAAL gek GEWORDEN???

lammy zei

Wat is haar uurloon???
mijn ramen hebben ook wel een sponsje nodig.