zondag 15 mei 2011

Stil

Beppe Peetje is in een slecht humeur.
Na een paar daagjes ziek te zijn geweest, maar dankzij een handjevol megapillen weer redelijk in vorm te zijn gebracht, heeft in de nacht van donderdag op vrijdag haar altijd zo trouwe en sympathieke altstem haar in de steek gelaten.
En dat is niet leuk.
Laten we maar rustig vaststellen dat met het verlies van de stem, de eenzaamheid zich genadeloos meester maakt van het betreffende slachtoffer.
Communiceren is nauwelijks mogelijk en Beppe Peetje is  erg van de communicatie.

Om een totale instorting te voorkomen en  zich ook  bewust zijnde van het feit dat, als het er op aan komt, iedereen er alleen voor staat, heeft ze dit weekend alle kruisbessen van vorig jaar uit de vriezer gehaald en daar haar creativiteit op uitgeleefd.
Er zijn maar liefst 8 verschillende producten van gemaakt!!!!!!

Zwijgend.  

10 opmerkingen:

Klaartje zei

Ach gossie! Dat is inderdaad niet leuk! Hopelijk komt ie snel weer terug. En natuurlijk ben ik erg benieuwd naaar al je kruisbessencreaties!
En hoe moet dat morgen nou tijdens de vergadering???
Hopelijk krijg je nog heeeel veel lieve reacties, waar je stem snel beter van wordt.
Dikke kus, Klaartje

lammy zei

wel wat saai voor de kruisbessen,maar hopelijk voel jij je nu een stuk beter en die stem ... die komt wel weer ,weet ik zeker.

Aukje zei

Eindelijk rust... ik heb er van genoten Pee!

Anoniem zei

Dan heeft mijn broer Jacob eindelijk een het hoogste woord.....maar ik wens je gauw je stem terug, desnoods een mooie tenor!Het regent hier eindelijk, daarom ga ik lekker een midweekje weg met twee vriendinnen. Lieve groet van Hillie.

Mieke zei

Dat is nou ook sterk, terwijl ik dit lees staan bij mij ook 16 potten kruisbessenjam af te koelen
op de keukentafel, ik dacht al even bij het lezen over 'kruisbessen uit de vriezer' hoe weet zij dat?
Hopelijk hebben de warme, zoete dampen uit de jampan een positieve invloed op je stakende stem!
Mieke

joke zei

Lieve Peet, ik hoop dat je snel je stem weer terug krijgt, hoe moet dat anders met de familiedag, jij zwijgend? veel liefs en beterschap

Anoniem zei

Beterschap, Petra! Maar volgens mij heb je je er wel moedig doorheengeslagen;)Groetjes van Lia

Anoniem zei

Och Petra, zelfs deze trieste situatie breng je nog met humor!!
Als een mens daar niet opgewekt van wordt..
Ik hoop dat je snel weer bij stem bent!!
Liefs, Alie

Anoniem zei

Och heden, de kiel. No net echt lekker, mar de erfarings binne dat it nei koarter of langere tiid oergiet. En do hast akwer drok dwaabde west, dus de herstelperioade is ynset.Ik hie ferliene wike ien fan dyn kaarten brûkt foar de jierdei fan in kenniske en krige dêr prompt in prachtige reaksje op. Dizze kaart wie sa bysûnder dat se woe efkes reagearje. Oft de namme op de kaart fan myn suster wie. No nee, dy docht wol wat, mar kin net tekenje. Ik wie fansels tige grutstk dat d emakker wol famylje wie en wol in folle nicht. Ik haw efkes mei dy pronke. Moat no! Leave groet, Jelly

Anoniem zei

Heel veel sterkte, veerkracht en dus ook creativiteit!!!!!
Groeten, Lies