zondag 22 mei 2011

De allerleukste Groenmarkt van het Noorden


Daar staan ze weer.
Beppe Peetje en vriendin Mieke.
Op de GROENMARKT in Nieuweschoot.
Zaterdag 21 mei 2011
Mieke met homemade kruidenthee en lekkere olie om jezelf mee in te smeren.
Beppe Peetje met heel veel soorten jam en eigenhandig getekende ansichtkaarten.

De allerleukste Groenmarkt van het noorden.
Waarom?

1.Omdat de locatie zo mooi is.
Een boomgaard bij een boerderij in Nieuweschoot.

2. Omdat de catering geweldig is.
Allemaal verschillende, zelfgebakken taarten.
Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm.
3. Omdat er leuk publiek komt.
4. Omdat er (bijna) allemaal aardige en vrolijke standhouders naar toe komen.
5. En last but not least: omdat de mensen van de organisatie ontzettend vriendelijk,geduldig(!) en behulpzaam zijn. 

Zo.
Dat was dat. 

En ik heb ook nog wat gekocht.
Wel 20 (vaste) klaprozen.
Die ga ik zometeen  onder de lindenboom planten.
Eén prachtige daglelie waarvan ik het kaartje met de naam erop verloren ben.
en
dit

Bij een kraampje, met een leuke, weetikwelzeker, talentvolle  mevrouw, van wie ik  achteraf gezien nog wel iets meer had willen kopen.
Ze maakt erg mooie dingen.
Kijk maar eens op www.droomeenlamp.nl








4 opmerkingen:

lammy zei

En wat hadden jullie een prachtige dag uitgekozen.Het was net iets te ver op de fiets . we zijn tot Lippenhuizen gekomen met de kunstroute van Opsterland . Was ook geweldig leuk ,maar volgend jaar kies ik voor de groenmarkt dat weet ik nu al.

Anoniem zei

Hoi beppe Peetje, ik vind je berichtjes erg leuk hoor en was ook op de groenmarkt. Het is inderdaad de allermooiste! Groet van Antje

Kartrien zei

Volgend jaar kom ik ook!
Deze zaterdag heb ik lekker in mijn eigen tuin gewerkt. Ook fijn!

Apestutsje zei

Ik wist niet dat je jam, maakt, Beppe Peetje.
Volgend jaar kom ik zeker bij je proeven!