dinsdag 14 december 2010

Inspiratie


Mijn lievelingssite is www.etsy.com
Een site vol met handgemaakte spullen van mensen over de hele wereld.
Een paradijsje.
Ik heb er nog nooit wat gekocht.
Ik kijk alleen maar

Dit kun je er allemaal vinden.

Categories




Op www.etsy.com/shop/trucksandpearls 
zag ik dit





                                                     




Op www.etsy.com/people/louisedungate 
zag ik dit









En op www.etsy.com/shop/knittingdreams dit





Dat ga ik niet allemaal meteen namaken, hoewel me zo'n monstersjaal wel heel erg lekker lijkt.  

Het bekijken van zoveel moois geeft me een geweldig goed gevoel:
overal in de wereld zijn elke dag ontzettend veel mensen bezig met het creëren van grote en kleine dingen.
Als dat niet inspirerend is......








En als je dit durft, ben je ook heel creatief bezig!

Geen opmerkingen: