donderdag 17 mei 2012

Sex tussen het bieslook


De hele middag in de tuin gewerkt.
Tegen half 6 met drie manden de moestuin ingestapt.
Eén voor BLADMOSTERD.
Eén voor RAAPSTELEN (en nu malse, jonge...)
Eén voor RUCOLA en BIESLOOK.
Dat laatste bevindt zich in een slordig, maar mooi stukje tuin.
Hoog gras met veel bloemen.
Voorzichtig duwde ik wat grassprieten aan kant om goed bij het look te kunnen komen.
En wat zag ik daar?

Sex...
heeeeeeeeeeeeeeeel stil 
tussen het bieslook
op het zachte mos.

Wijngaardslakken.
Jaren geleden hebben we een stuk of wat uit Zuid Frankrijk meegenomen.

Het is alsof ze samen een mooi figuurtje willen maken.
Ik heb ze weer een beetje toegedekt.

Tenslotte was dit intieme gebeuren niet voor mijn ogen bestemd.



7 opmerkingen:

Anke zei

Heel erg mooi....

Wilma zei

Prachtig! En dat in je eigen tuin!

dicky zei

Liefde is.....stilletjes van elkaar genieten!

Baukje zei

Prachtig om zoiets moois in je tuin te ontdekken.

Carla zei

Er gebeurt veel meer in je tuin dan je denkt......

Zem zei

Nog meer wijngaardslakjes straks. Mooie foto!

www.ijcomm.nl zei

Dit heb ik nog nooit gezien, wat bijzonder!