dinsdag 15 mei 2012

Schoolplein van mij dromen

Dit is de ingang van de Widar Vrije School in Groningen.
De school van mijn beppesizzerkes.
Vorige week was er een feestje vanwege het nieuwe schoolplein.
EN WAT EEN SCHOOLPLEIN!!!!!!

Spannende paadjes.
Heel veel groen.

Water!!!!!!!

Een schitterend insectenhotel.
Gemaakt door de klas van Rasha.

Muurtjes om op te zitten of over te lopen.

En dit.....

Dit....

Even bij pake een muffin eten. Twas tenslotte feest!

Muziek!!!!

Nog meer groen en overal bankjes.

Als het MIJN schoolplein was, wou ik nooit meer naar binnen!











8 opmerkingen:

Annemiek zei

Jaaaa, wat een heerlijk schoolplein hè? Leuke foto's maakte je. De school heet alleen niet de Sint Michaëlsschool, maar de Widar Vrijeschool... ;o)

dicky zei

Een schoolplein als een spannend kinderboek! Heerlijk, en dat midden in de grote stad!

WOLfje zei

Jippie, idd een superschoolplein, dochterlief voelt zich er helemaal goed.

Zem zei

Wat een voorrecht om als kind op zo'n school te zitten met zo'n prachtige tuin!

Janneke zei

t een leuk schoolplein voor kinderen om zich lekker uit te leven.

Andrea zei

Wauw!!!!! Wat een droomschoolplein. Die kinderen BOFFEN!!!!!

Mieke W zei

In één woord:PRACHTIG!!!
Mieke W

Muriel zei

Prachtig, hoe hebben jullie (de school) dit voor elkaar gekregen. Ik ben een moeder die hier graag iets mee zou doen op de school van mijn dochter en veel informatie aan het inwinnen ben. Het schoolplein bij haar school is namelijk van de gemeente en dus een openbaar plein. Graag hoor ik meer over dit fantastische project! Je mag me mailen als je wilt op m.stegers1@chello.nl. Alvast bedankt voor je reactie!!