woensdag 23 mei 2012

Onder de paraplu

Vanuit de keuken heb ik al een paar dagen hier het uitzicht op.
In die stenen vaas heeft moeder koolmees een heleboel eitjes gelegd.

Eén keer, bij het licht van een zaklamp, heb ik gekeken, en toen zag ik dit.
De foto geeft een vertekend beeld van de werkelijkheid.
Ik denk dat er meer dan 7 eitjes op de bodem liggen.
Oudste beppesizzerke telde er 12.
We zien het wel.
Of niet.
Momenteel wordt er ijverig gebroed.
Maar wat als het hard gaat regenen?
Juist.
Vandaar die paraplu.





.

7 opmerkingen:

Apestutsje zei

Geweldig!!!!!

Bee zei

Wauw!
Hier hopen we ook nog steeds op een vogel die zich wil settelen :-)

Liefs!

Zem zei

Superattent van die paraplu! Heel benieuwd naar het vervolg.

Astrid zei

Goed opletten, hoor!!!
Ik ben ook heel benieuwd naar de jonkies.

dicky zei

Hoe komen die kleine vogeltjes straks uit die pot, wanneer ze uitvliegen??? Lijkt me een hele klus!

BLOGbeheerder Petra de Jong zei

Inderdaad Dicky, daar maak ik me ook af en toe zorgen over......?????

BLOGbeheerder Petra de Jong zei

Inderdaad Dicky, daar maak ik me ook af en toe zorgen over......?????