zaterdag 9 juni 2012

MUIZEN MUIZEN MUIZEN

Als ik een MUIS zie, ga ik niet gillen.
Eigenlijk vind ik het wel grappige beestjes
Maar zodra ze mijn TERRITORIUM betreden, ga ik wel RILLEN.
Ik wil ze daar niet.

Momenteel wandelen ze door de kelder.
Ik zag ze met mijn eigen ogen.
Ik ontdekte ook een gat in de megazak gebakken/gedroogde uitjes.
Daar staat nu een bakje gif.
Ik ben in één klap een dierenbeul geworden.
's Nachts voel ik ze over mijn blote tenen wandelen.

Ik droom, dat er één op zijn gemak op mijn neus ga zitten..
En een ander springt daar verlekkerd bovenop.

Wat  kan het die muizen allemaal schelen?
Als ze maar lol hebben.

En wat komt er van al die lol?
DIT:
Aan het voeteneind van ons bed, bijvoorbeeld.
HELLUP !!!!!






5 opmerkingen:

Lammy zei

zouden die beestjes eigenlijk lekker smaken ? Het lijken net biggetjes.Ik ben daar niet zo dol op ,maar anderen misschien wel. wereld voedsel probleem opgelost ?

Anke zei

Brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.

Dorien zei

Lang leve het BUITENLEVEN!!!!!

Zem zei

Is er geen (diervriendelijk) massamuizenvalletje? ;-)
Of een afweerluchtje: sterke pepermuntolie schijnen ze niet lekker te vinden... Ik heb wel eens in dat spul gedrenkte watjes door een gaatje gepropt. Het leek toen te helpen...

Karla zei

Als die roze dingetjes nou van marsepein waren.....