woensdag 22 februari 2012

Ogen op Steeltjes

Een weekendje Amsterdam en beppe komt weer vol ideeen thuis. (Momenteel werk ik met de oertrage pc van pake en dat is geen pretje. Het toetsenbord lijdt ook nog aan een of andere aandoening  en wil niet wat IK wil. )
Amsterdam.
Wat zagen we daar? 
DIT.
Op de bovenste plank lijken het wel bloemengieters, maar het zijn PUMPS!!!!!!
En DIT. Een kruising tussen gympies en pumps, maar dan met een scherpe, metalen neus.
Heel handig als je op straat ongewenst intiem wordt benaderd!
En dit. 
IK wil ze alledrie wel.
Het plafond van Maison de Bonneterie. 
Kindert-shirtjes voor 75 euro.....en meer...
Heb IK ontdekt, en niet mijn Amsterdamse zus: een geweldig eetcaf'e.  (dat wil die stomme computer niet: het juiste streepje of puntje op de juiste plaats......)

Vanuit het cafe zie je het Centraal Station.
En ook hier is Beppe Peetje al een echte BNner  aan het worden!
TIP
Wie binnenkort van plan is om een dagje naar Amsterdam te gaan:
KIES EENS VOOR DE HAARLEMMERSTRAAT/HAARLEMMERDIJK !!!!!!!!
Een straat met veel originele, inspirerende winkeltjes!
Bovendien ben je van daaruit zo in de Jordaan!





5 opmerkingen:

Karla zei

Lijkt me een goede TIP, maar hoe kom je in die Haarlemmerstraat?

BLOGbeheerder Petra de Jong zei

Even op GOOGLE MAPS kijken....als je met je rug naar het CS staat is het aan de overkant, helemaal rechts.

BLOGbeheerder Petra de Jong zei

Even op GOOGLE MAPS kijken....als je met je rug naar het CS staat is het aan de overkant, helemaal rechts.

lammy zei

die gieters zijn uit de kunst,maar die cupcakes ver over de top.komen vast niet uit jouw boek.
moet toch nodig es weer naar de grote stad.

Katrien zei

Supertip!!!! Ik ben er net ook geweest.