zondag 6 november 2011

Vijf stokken en twee touwtjes.

Even goed kijken, maar hij STAAT.
Onze vogelvoederstellage.
Slechts 5 bonenstokken en een paar touwtjes zijn hier voor nodig.
Het is nog geen winter, ik weet het.
Maar ALS de koude invalt zijn we er klaar voor.
En daar gaat het om.
Dan hangen we hem onmiddellijk vol met pinda's, vetbollen, kaaskorsten, enzovoort.

In een mum van tijd  komen de vogeltjes er op afgestoven.
Vanuit de huiskamer kunnen we ze dan prachtig begluren.
Wij hebben geen katten meer.
Mocht er toch nog één per ongeluk langs komen: bij die stokken opklimmen lukt echt niet.

Dit hierboven is trouwens ook mogelijk.
Mijn zus had vorige winter een hele kluit muizen aan haar vetbollen hangen.
Zouden onze woelmuizen hier ook toe in staat zijn?????
Dan kan ik ze met mijn luchtbuks vanuit het open raam beschieten.
YES!

Het is nog niet zo ver.

 Voorlopig gebruik ik de stellage als turntoestel voor mijn dagelijkse rek+strekoefeningen.

5 opmerkingen:

lammy zei

Leg er dan voor alle zekerheid nu tijdelijk een matras onder !!!

Dit rek is trouwens een geweldig idee.Mogen we het namaken of heb je al patent aangevraagd

BLOGbeheerder Petra de Jong zei

Lammy, het idee is van Jacob en je mag het namaken.....

joke zei

Lijkt me ook een leuk idee in mijn tuin, namaak is niet verboden?

Ankie zei

Goed idee,die vogelvoerrekstok!Ik ga er ook 1 maken!

Lisette zei

Goh, wat ben jij sportief, zeg!En dat allemaal in de buitenlucht. Petje af!Of is het een grapje?