zaterdag 2 april 2011

Een beppe die boft!!!!!!

Dit was mijn jongste beppesizzerke, anderhalf jaar geleden.
Pas geboren.
Zooooooooooooooooooooooo klein en teer...
Ze hoefde net niet in de couveuse.


En dit is beppesizzerke NU.
Is ze niet PRACHTIG????????
En nu willen jullie natuurlijk weten wie de moeder is, die dit wondertje op de wereld heeft gezet en zo goed voor haar heeft gezorgd. 
Dat is de jongste van mijn 2 lieve dochters.
Ze wil niet met haar snoet in beeld.
Maar ze mag er zijn, neem dat maar van mij aan.
Bovendien heeft dit beppesizzerke ook nog een geweldige vader.
Met zulke ouders kan het bijna niet mis gaan.
Ik ben een BEPPE die boft!!!!!!

6 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een skâtsje!!!!! Lieve groet van haar oud tante Hillie uit Nijkerk.

Anna zei

Een Snoepie!!!!

Liza zei

Ik wil ook beppe worden!
Lief hoor Pee, ik snap (denk ik)hoe trots je bent!

Alie zei

Wat een mooie foto. Het is een prinsesje!

toos zei

Hoe kan het anders met zo'n Oma! Wat een heerlijk meisje!

Annemiek zei

Wat een mooie foto van Tirza. Ze is inderdaad zo lief, mijn toekomstige schoondochter ;o)