donderdag 25 augustus 2011

Sjerpetine, Pilsvogel enzovoort.

Een dagje Amsterdam.
Omdat het er bijna anderhalf uur aan één stuk door HOOSDE moesten we, we konden niet anders(!!!!), langdurig gebruik maken van de plaatselijke horeca.
Dat werd café PILSVOGEL in de Eerste van der Helststraat.
Een zeer aangename ervaring voor lichaam en geest!
Waar dat precies is?
Hier.
Een zijstraat van de Albert Cuypstraat/markt.
We waren daar, omdat pal tegenover ons terras, op nummer 33, mijn favoriete winkel Sjerpetine zich bevindt.
Die laat ik iedereen zien die met mij Amsterdam in trekt.
De etalage is al een kunstwerk en eenmaal binnen zou je graag 3 paar ogen hebben.
Je kunt er geweldige kleren kopen.
Bijvoorbeeld dit:
Ik weet het : je moet er van houden, en dat doe ik.
Zeker en vast.
Ze hebben ook een website:www.sjerpetine.nl
         En hier is nog een   FILMPJE              
                                    



3 opmerkingen:

Karla zei

Het plezier straalt er van af! Bedankt voor het meegenieten!

Dorien zei

Goede TIP, lijkt me, zowel de winkel als het terras!

Astrid zei

Beppe Peetje, ik geniet van jou verhalen en zie er elke keer naar uit!