zaterdag 20 augustus 2011

Met muziek in het hoofd.


Jongste dochter vroeg als verjaarscadeau een XL kunstwerk voor boven de bank.
Daar draait beppe haar hand niet voor om.
Hoewel.......
De arbeidstijd was ruim twee weken.
Ter geruststelling:
gewoon tussendoor naar de wc geweest en geslapen en zo.
Afmetingen: 100 x 70 cm (klik maar eens op de afbeelding, de zweetdruppels zijn nog zichtbaar)
Titel ALEGRIA
Zeer vrij vertaald: vier het leven!!!!
Het is gemaakt met
DEZE muziek in het hoofd.

En nu hangt het als surprais bij dochter -die zich momenteel met man en kinders op Texel bevindt- thuis. 
Boven de bank.

16 opmerkingen:

Mirjam zei

Schitterend! Ik wist niet dat je dit ook nog kon!!!!!

lammy zei

Had hem al op je mobieltje gezien en inderdaad hij is prachtig geworden een een echte Petra!!!!
gefeliciteerd

Apestutsje zei

Wat mooi. En nu ik die muziek er bij heb gehoord: nog mooier!

Annemarie zei

Oei.... dat is echt heel mooi. Zou ik in het 'echt'willen zien.

Anoniem zei

Mooi Peee, zie ik nu een gezicht in het grote witte vlak?
Heb je met een roller gewerkt grotendeels?

Trui

Peetje zei

Goed gezien, Trui! Ik heb rollers in allerlei maten!!!!

Anne zei

Hoi Petra, wat in prachtich skilderij hastou foar Afke makke(ik nim oan foar Afke, mar miskien foar Nynke?);hiel moai!!!!!
Wat in kado om dat fan je mem te krijen. Goeie Hear, fijne dei, wat is it hearlik waar net!
Tút, Anne.

Andrea zei

Goedemorgen, dat is vrolijk wakker worden met zoiets fraais op je scherm!!!!!
Wanneer komt uw expositie, beppe Peetje?

Liza zei

Dit zou ik wel eens in het echt willen bekijken. Waar woont je dochter?:-)

Froukje zei

Heel erg mooi, Peetje. Ik heb de muziek ook beluisterd.
Het past prachtig bij elkaar.

Gerda zei

Proficiat!

Annemiek zei

Ik zag 'em vandaag toen ik de poes eten gaf. Heeeeel mooi!!

Eva zei

Ik zie hem nu pas, jouw Alegria.
You 've got talent. beppe!

Koos zei

Wanneer ga je exposeren?

René zei

Laat eens wat meer van je schilderwerk zien, beppe Peetje!

Greetje zei

Muziek en beeldende kunst samen.......daar kun je nog heel veel mee doen.