woensdag 12 juni 2013

Een jongenscadeautje

Tien jaar is ze deze week geworden.
Al ruim een jaar gretige lezer van Harry Potter en....... De Grijze Jager. 

Op haar verjaardag een pijl en boog plus cape gevraagd en gekregen.
"Het is eigenlijk een jongenscadeautje beppe, maar dat kan me niks schelen. Ik vind het heel erg cool". 

Afgelopen dinsdagmiddag, direct na schooltijd. 
Daar gaan we dan.
Concentratie.

De pijl spuit de lucht in....

Het lijkt op de foto verder dan het in het "echt".
De pijl stort keurig neer op eigen erf. 
Wel bijna op broertje......

"Ik ga nu sparen voor zo'n riem waar je  een sabel en zo in kunt steken. "

Wauw!!!! Wat ben ik trots op zo'n stoere, eigenzinnige  kleindochter!!!!!!



6 opmerkingen:

Zem zei

Leuk, zo'n stoer meiske! Fijn dat ze dat zo lekker kan doen.
Eerlijk gezegd speelde ik vroeger ook vaak voor indiaan met de bijbehorende attributen en dat waren geen bloemetjes ;-)

Jeannette zei

Geweldig, dat deze tijd nog lang mag duren, wat jij Beppe

Utrechtse Kinderboekhandel zei

...en weet deze stoere jager al dat zondagmiddag 16 juni van 14.00 - 16.00 uur de Centrale Bibliotheek Utrecht met de Utrechtse Kinderboekwinkel een Grijze Jagermiddag organiseert? Zie: http://www.kinderboekwinkel.net/

Anoniem zei

Dankjewel voor je prachtige blog, Petra.
Ik had het even niet bekeken wegens volle mailbox, maar nu ik er een aantal achter elkaar gelezen heb, weet ik het weer zeker: je bent een echte levenskunstenares. Van het alledaagse maak je een wonder!
Prachtig!
Greet Bazuin

MIeke zei

Wat een goed cadeau voor Rasha! daar leert ze scherp van kijken en dat is ook voor meisjes een onmisbare eigenschap.

Astrid zei

Geweldig cadeau!Ik vond vroeger 'jongensboeken' ook veel interessanter dan meisjesspul.