vrijdag 28 december 2012

Kinderwinterfestival

Twee middagen achterelkaar naar Kindertheater geweest.
Daar fleurt een mens van op.
Gistermiddag met Pake en
Rasha naar "En niemand weet..."
Repelsteeltje voor 6+.
Leuk!
En vanmiddag met dezelfde Pake en
Boaz naar "De koning zonder schoenen."
Voor 3+.
Nog leuker!
De groep die het speelde, komt uit Gent en heet "4Hoog"
Die Belgjes, die kunnen er wat van!

Ik vind kindertheater minstens zo leuk als gr-m-theater.
Dat geldt ook voor films.
En boeken.
Hoe zou dat komen?
Kan me lekker niks schelen.

PS wie ook eens wil:

PS 2 Er is tijdens dergelijke culturele kinderevenementen ook volop gelegenheid om andere pakes en beppes  te observeren.
Dat is zeer de moeite waard, mooi meegenomen en kost niks. 









4 opmerkingen:

Sonja zei

Ik wil ook zo'n pake en beppe!

Mieke W zei

helemaal mee eens, zeker dat over de kinderboeken, ik heb maar weinig keren echt tranen gelachen en dat was de meeste keren door kinderboeken.

Marjan zei

Dergelijke uitstapjes vergeten de kinderen nooiT!

Adelheid zei

Wat ontzettend leuk! Jullie hebben genoten. Ik onthoud het . Wie weet gaan wij ook eens.