woensdag 5 december 2012

Erik

Dit is Erik.
Tirrie (3) heeft hem vanavond van Sinterklaas gekregen.
Meteen verliefd.

Dit is Erik met kleren aan.

En dit is Anna. 
Ik doe het niet.Ik doe het niet.
Zeker niet op mijn leeftijd. 
Ik zou mijn omgeving er ernstig mee verontrusten. 
Maar ......
eigenlijk wil ik Anna kopen. 
Gewoon voor mezelf.
Wat een prachtpoppen!!!!!
Ze worden gemaakt in Zweden. 
Het merk is Rubensbarn.

Sinterklaas heeft Erik gekocht bij ASBRAN in Groningen. 
Daar zag ik Anna ook zitten.
Zou ze er nog zijn?????? 






10 opmerkingen:

Apestutsje zei

Echt poppen om verliefd op te worden!!!

lammy zei

Anna is geweldig! Erik ook trouwens. Pracht poppen en je bent er nooit te oud voor hoor Peetje

Froukje zei

Schitterende poppen! Ik snap helemaal wat je dan wilt.

Anoniem zei

Geweldig, die poppen, Petra! Je kunt gerust één aanschaffen hoor, want blijven we niet allemaal een klein beetje kind? Tenminste............ de léuke mensen! Doei, Dieuwke.

Karla zei

Echte knuffelpoppen. Mmmmmmmmmmmmmmmmmm.

Mieke W zei

Nu mag ik mijzelf tot de intimi rekenen van dit vertederende gezelschap poppen en ik beloof je dat ik je op de hoogte zal houden van het reilen en zeilen van dat roodharige guitje!!

dicky zei

Het zijn idd schatten van poppen! Wat let je, Peet, luister naar het kind diep binnen in je en hòl naar de winkel om Anna te halen!

Baukje zei

Met de hand gemaakt, las ik.
Echte KUNSTstukjes, die poppen!

Zem zei

Ja, dit zijn wel hele mooie popjes. Ik zou er ook wel eentje willen, voor mezelf dan...

Merel zei

Gewoon doen hoor als je dat graag wilt. Overal lees je dat we op zoek moeten naar ons innerlijk kind. Nou en als je het dan vind....tja dan wil ze een popje :)