donderdag 5 juli 2012

Scootmobielracepaleis

Gezien bij A.H.
Eindelijk.

Eindelijk begint het door te dringen dat scootmobielers ook gewoon mensen zijn, die de verkeersregels af en toe stevig aan hun laars lappen.
Vorige week, in de supermarkt, reed zo'n woesteling  met een rotvaart over mijn tenen.
Die zijn nu nog blauw.

Er staan talloze gebouwen leeg in ons land
Vanmiddag zag ik daarvan nog een kolossaal voorbeeld in Leeuwarden, nabij het MCL.

Volgens mij is er dringend behoefte aan een stuk of wat
 Scootmobiel-Racepaleizen .
Dusssssss....ANBO,of wie dan ook,
aan de slag, zou ik zeggen!

PS Dit kreeg ik toegestuurd.









4 opmerkingen:

Baukje zei

En....er zulle er steeds MEER van komen!

Anke zei

Weer een mooie observatie!

Katrien zei

Reken maar dat daar binnenkort vraag naaar is, zo'n scootmobielsporthal.

Lenie zei

Een verplicht rijbewijs zou voor sommigen geen kwaad kunnen. Mijn vader kan er namelijk ook wat van!!!!