zondag 29 juni 2014

THERAPIE

Snipverkouden, weinig energie, veel hanglust voor pc en/of tv?

Dan wordt het tijd om iets te gaan DOEN.
Iets, waarvan je van te voren weet, dat niet alleen het doen, maar ook het resultaat je enigszins zal doen opfleuren!

Een simpel klusje, wel te verstaan.

Dit had ik nog in voorraad

Het krat acrylverf van boven gehaald en de keukentafel bedekt met oude kranten.

De basis was snel gelegd.
Even goed laten drogen.

En daar zijn ze weer.
Ik heb er nog wel een laagje lak overheen gesmeerd.
Kunnen ze ook eens buiten spelen.
Voorlopig lachen ze me toe vanaf de keukentafel.

Nu ik nog :-)) 

9 opmerkingen:

Sylvia Holleboom-Spies zei

Watzijn ze leuk geworden Petra!!!

Astrid zei

Oooooo wat een skatsjes.....Die wil ik ook wel in mijn tuin.

Anoniem zei

poepies Pee

Join zei

Ja, daar knap je van op? Wat een leuke kabouters"

Anoniem zei

Echt leukerdjes! Love, Irma

Anoniem zei

Ik had je al een poosje gemist. Fijn dat we weer wat van je horen. Zusterliefde was ook leuk. ga zo door.
Groetjes Janti Roemeling.

Anoniem zei

Oooh Peee,

Daar kun je leuke spellen mee doen in de tuin! Met de beppezirkjes.
Een kabouterpad in de tuin, met bij elke kabouter een vraag over............. allerlei.
Leuk joh!

xxx Trui
P.s. Ik ben ook weer door m'n rug gegaan, door de strijkplank..............

Anoniem zei

Wat hast der wer fleurige snútsjes fan makke!!!!!
Gr. Fokje

Anoniem zei

leuk Petra! wat heb je toch een fantasie!
Marijke