maandag 29 april 2013

ROLLATOR

Deze week werd ik er weer eens mee geconfronteerd.
Met de rollator.
Niet met één rollator, maar met een hele optocht.
Het was oppasdag, het regende en we dronken met lytse Tirza een kopje koffie (zij likte een chocoladeijsje) in winkelcentrum Paddepoel.
Recht tegenover de lekkere groentewinkel van Lubbers.
Ik probeerde zonder bril te lezen wat daar allemaal in de aanbieding was, maar het zicht werd me voortdurend ontnomen door een voorbij schuifelende rollatorbejaarde.



En zo ging het maar door. 
Vanwege de aanwezigheid van mijn beppesizzerke hield ik een paar cynische opmerkingen voor me, maar mijn gedachten omtrent de rollaterende voorbijgangers waren verre van sjiek.

Tot me te binnen schoot, dat ik komende week mijn verjaardag vier.
Hoop te vieren. 
Want ik heb inmiddels een respectabele leeftijd bereikt.
Er zijn mensen van mijn geboortejaar, die niet zonder rollator kunnen lopen.



Maar....... ik wil tzt wel een fleurige rollator. 
En ik wil er ook -als het even kan- FLEURIG mee op pad.
Ongeveer ZO:


PS
Dit kreeg ik naar aanleiding van bovenstaand verhaal toegestuurd.
een SUPERROLLATOR!!!!!!!










7 opmerkingen:

dicky zei

Ik hop voor jou dat het rollatorgedoe nog héééél ver weg in het verschiet ligt! ;-)

schaapje zei

zullen we er alvast een gezellig kussentje voor maken .kunnen we "lekker" kletsen onderweg

BLOGbeheerder Petra de Jong zei

Dat lijkt me een geweldig idee, schaapje!

Anoniem zei

DaG LIEVE Petra

Gisteren acht kilomer gelopen in Bakkeveen..
Samen met broer en drie vrienden..
Schitterend weer en schitterende natuur..
Een rollator heb ik gelukkig nog niet nodig..
Ondanks beginnende pijntjes , die ik nog niet helemaal kan lokaliseren..
We kwamen ook langs Allardsoog en natuurlijk moest ik even aan jou denken..
MOCHT ik ooit een rollator nodig hebben , dan ga ik jou vragen , of je die wilt pimpen

Kus
Tjitte

Zem zei

Het lijkt wel een rollator voor een ouwe militaire rocker, is dat ding daar rechtsboven een waterpistool?
Maar Peetje, als wij aan de rollator toe zijn, dan wil ik een All Terrain Rollator en dan geeft dat ding van die rocker behoorlijk wat inspiratie ;-)
Hartelijke groet, Zem.

BLOGbeheerder Petra de Jong zei

Wie weet, Zem, hoeven wij NOOIT een rollator. Dat bestaat ook!

Akkie zei

DE Hema houdt wel ontwerpwedstrijden. Iets voor jou?
Een originele rollator ontwerpen?