dinsdag 17 januari 2012

Dare to be different in 2012 !!!!!

Dit zie ik elke ochtend vanuit het kamerraam: de opkomende zon.
De lucht erboven is niet altijd
zo mooi blauw, maar NU wel!

De boerenkool in de moestuin.
Ook vanochtend.

En tussen al dat ijs bloeit er zowaar 1 goudsbloem........

Ik dacht meteen aan mijn nieuwjaarskaart:

Maar Baas boven Baas is onze enorme Toverhazelaar!
Startte begin januari al met de bloei.
Dat is nog eens durven!!!!!!
Alleen onze haan, die zonder kippen in het kippenhok woont, slaat momenteel een beetje door.
Hij slooft zich uit tegen elk vogeltje dat bij hem een hapje graan komt meeëten...

6 opmerkingen:

Zem zei

Wat een schoonheid, die toverhazelaar!
En dat eenzame haantje krijgt in het voorjaar vast wel een paar aardige dameskipjes...

Froukje zei

Ach.......laat die haan maar. Hij geniet, zo te zien!

Leny zei

Lijkt me een erg leuke haan!Zoek maar gauw wat vrouwtjes voor hem uit....

Corry zei

Ja , het is heel erg leuk om elke dag even door je tuin te lopen. Bij ons bloeien de winterakonieten!

Anja zei

Ik heb genoten van dit voorjaars/winterverslag!!!!!

Thea zei

Vergeet niet de boerenkool op te eten!
Die is nu op zijn lekkerst!!!!!