zondag 8 januari 2012

2012, de eerste week

Stilleven- met- sneeuwklokje- uit- de- tuin.

Daar begin ik dit verslag mee.
Maar er is meer gebeurd, de afgelopen week......
Op de kop getikt in een kringloopwinkel voor 1 euro!
De schrijver:
D.T.E. van der Ploeg 1919-2006, mijn biologieleraar van de kweekschool te Sneek!

Een schilderij kwijt geraakt (te leen weliswaar..) aan mijn jongste dochter.
Hangt binnenkort op haar werkkamer.

Bij de Praxis met de beppesizzers.
Veel interesse voor het gereedschap daar.
Je zou zweren dat het ventje kon lezen......
Dokterskoffertje onder de arm.

 Zus Rasha gebruikte de winkel als een spannend doolhof.

Vermoeid met een flesje bij de Hema.

De kerstversiering is opgeborgen.
Mijn wens voor de volgende 51 weken:
HEEL VEEL





4 opmerkingen:

Nel zei

Wat een mooi schilderij heb je gemaakt. Laat eens wat meer zien?

Baukje zei

Dat Stilleven spreekt mij zeer aan!Er straalt een enorme ENERGIE van af.

Anke zei

Hoe meer zon hoe beter!
Het is wel erg grauw en grijs de laatste tijd! Gelukkig zijn er vrolijke blogs om te bekijken.

Hinke zei

De zon komt al vanaf jouw blog mijn kamer binnen, Peetje!