woensdag 5 oktober 2011

Bingo !!!!!!

Onze zevenbladbloemenborder is door mijn hardhandig ingrijpen dit voorjaar verdwenen.
Daar heb ik een grasveld van gemaakt.
We krijgen steeds meer gras.
Dat doen we zelf, ik weet het. 
En nu moet ik elke week 2 en een half uur achterelkaar grasmaaien.
O mijn arme lijf.....
Maar een klein bordertje wilde ik toch wel graag hebben, want bloemen zijn allemaal MOOI.
Dat bordertje is er gekomen.
Echter nu, in de herfst, bloeit er bijna niks.
Dus
naar het tuincentrum om astertjes aan te schaffen.
Eerst naar Haule, naar Menken.
Geen asters. Dat geloof je toch niet????
Toen naar Wiebe Wesstra in Haulerwijk.
Wat zie ik daar??????
Zie helemaal boven.
En dit:
Een winkelwagen vol herfstasters in drie kleuren......... voor een prikje!!!!
Joepie!!!!!!!!

Nog even een foto

Bovendien verkoopt WW de bloembollen lOS!!!!!!!
Ook zo fijn!!!!!!

Ik heb o.a. een zakvol trommelstokjes aangeschaft.
Tien cent per stuk.
Of was het vijf cent?
Ik weet het niet meer.
Dus mensen, koop bloembollen en stop ze dit weekend in de grond.
Tegen de tijd dat de winter voorbij is, ben je vergeten waar je ze hebt gepoot.
Dan krijg je een voorjaar vol verrassingen!




6 opmerkingen:

BLOGbeheerder Petra de Jong zei

Dat is nog eens inspirerend!!!!
Ik ga ook aan de bloembollen!

Irene zei

Wist je dat je in Groningen op de vismarkt ook voordelig aan bloembollen kunt komen?????

Willy zei

Irene, dat klopt. Ik wacht meestal tot de Hema ze in de uitverkoop heeft. Ben nogal sunig.

Katrien zei

Aldi, Lidl, al dat soort winkels verkopen bollen.
Maar meestal GEEN trommelstokjes....

Linda zei

Er zijn ook steeds meer tulpen met korte stelen te koop. Erg leuk!

toos zei

lieve Pee, we komen er niet achter hoe reacties te plaatsen op mijn blog, jij hebt daar eens iets over geschreven, maar dat bericht kan ik niet meer vinden...